توضیحات

لطفا به این نوشته امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ویلا سیدورا ، ویلایی خاص برای تعطیلات آخر هفته طراحی و اجرا شده است .سایت ویلا در منطقه چمستان واقع شده است. این ویلا سه خوابه به سفارش مشتری و خانواده اش كه در تهران زندگی می كنند بود و ویلایی میخواستند که بتوانند آخر هفته ها تمام خانواده در آن جمع باشند و بتوانند تعطیلات خوبی را در آن سپری کنند. معاشرت برای اهداف خانواده مهم بود و طرح فضاهای بهم پیوسته به عنوان برداشتی از صحبت های خانواده میباشد. در طراحی داخلی ویلا یک سالن بزرگ با فضایی دلباز و در کنار تراس ویلا، قلب ویلا را تشکیل می دهد.

خط مشی بازسازی ویلا بر اساس این موضوع بود که می گوید: “آنها می خواستند این ویلا یک نگاه مدرن از زیبایی شناسی شمال کشور باشد ، با ظاهری کمی سنتی اما مدرن.” . طراحی ویلا به چندین بخش شامل : اتاق استراحت ، اتاق ناهار خوری ، آشپزخانه و … تقسیم شده است ، اتاق پذیرایی و آشپزی با پنجره های بلند به فضای سبز دید جذابی دارد. در آن طرف ویلا سیدورا ، یک بخش آفتاب گیر و استخر وجود دارد. چمن های مرتب شده با حاشیه های تزئینی که در اطراف پاسیوی استخر احاطه شده اند ، به سرعت جای خود را به منظره طبیعی و ناهمواری می دهند که خانه در آن تعبیه شده است.

“ما می خواستیم در بازسازی و طراحی داخلی ویلا را تا آنجا كه می توانیم با ظرافت طراحی كنیم.” “برای مقابله با شیب ، ما مجبور شدیم ساختمان را به چند سطح تبدیل کنیم. از نظر گیاهان ، آنچه را که خارج کردیم نیز قرار دادیم. ” درهای شیشه ای کشویی اتصال سیال را از داخل و خارج تقویت می کنند و به خنک شدن ساختمان کمک می کنند ، در حالی که چوب براق چوب گاراپا لعاب را از گرمای آفتاب تابستان سایه می سازد.

رویکرد طراحی و بازسازی خانه با دقت و ظرافت خاصی انجام گرفته است. آثار هنری ، منسوجات و اثاثیه جلوه ای خاص به طراحی داخلی مدرن ارائه می دهد که از دیوارهای سفید و کفهای بتنی صیقلی استفاده شده است .یک جفت تخته سنگ گرانیت تراشیده شده به گونه ای قرار گرفته اند که میله ای را در یک انتهای سالن تشکیل می دهند . هنگامی که خانه تعطیلات توسط خانواده مورد استفاده قرار نگیرد ، با استفاده از درب های عایق و مدرن ، از ورود هرگونه حشرات و گرد و خاک به ویلا جلوگیری به بعمل می آید.

  • پروژه بازسازی ویلا سیدورا
  • طراحی داخلی ویلا سیدورا
لطفا به این نوشته امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]